دانلود فيلم و سريال ايراني
دانلود فيلم و سريال ايراني

تانوس (جاش برولين) ، يك جنگ سالار غول پيكر كهكشاني كهكشاني است ، قصد دارد شش Infinity Stones را در Gauntlet Infinity خود متحد كند و قدرت خود را بيش از نيمي از جهان بدست آورد. انتقام جويان ، كه در حال حاضر با پنج مورد از سنگ ها روبرو شده اند ، سعي در متوقف كردن او دارند.

مارول فشار خود را براي جنگ بينهايت افزايش داده است ، و به طور گسترده از آن به عنوان بازي نهايي سه مرحله از جهان سينمايي مارول و نويد بخشيدن به زمين - و يا حداقل قضاوت بر روي تريلر ، خرد شدن ماه - تبعات اين دو بخش داستان ، كه با Avengers بدون عنوان سال آينده به پايان خواهد رسيد 4. زندگي براي هر فيلم دشوار است تا به سطح اعتياد به آسمان اعتياد آور است كه نتيجه ، و رضايت طرفداران هر يك از اين شخصيت ها. به طرز معجزه‌آسايي ، اين درست در انتظارات شما شكسته و پس از شوك شوك ايجاد مي كند.

اين فيلم بدون شيفتگي سنتي مارول افتتاح مي شود و در عوض خودش را به درامهاي اپرا تمام و كمال مي اندازد. دقايق آغازين به گونه اي طراحي شده است كه شما را از هرگونه نارضايتي كه ممكن است در مورد اثربخشي تانوس يا تهديدي كه حتي توسط مأمورين وي در دستور سياه احساس شده اند احساس ناراحتي كنيد. Ebony Maw (Tom Vaughan-Lawlor) و Proxima Midnight (كري كاون) و بقيه خود را فوراً قابل لمس مي كنند. آنها ممكن است به نظر برسند كه Lord Of The Rings را رد مي كند ، و در راه بازخريد كيفيت كمي به خود مي بالند ، اما اين به خيرات است. آنها بزرگ هستند ، آنها به اندازه كافي قدرتمند هستند تا انتقام جويان را مستقل از رئيس خود آزمايش كنند ، و اين در مورد همه ما بايد بدانيم.

در همين حال ، تانوس از دقيقه يك به تكاپو مي رود و به جوش برولين اعتباري دارد كه او هرگز از آنچه قانع كننده باشد ، چه صحبت كردن و چه اجازه صحبت هايش را براي او ندارد ، كمتر از قانع كننده است. تانوس ديوانه است ، و راه حلي كه او براي بيماريهاي كهكشان دارد شر و ناكارآمد است ، اما او يك فرايند فكري دارد كه (نوع) معنا پيدا مي كند ، و تعهد او به آرمانش چنان مطلق است كه تقريبا تحسين برانگيز است. تقريبا. دانلود فيلم سينمايي ايراني

ايستادن در برابر او تيمي است كه از لحاظ جسمي دچار شكستگي شده و در بين كهكشان بين بقاياي انتقام جويان ، پناهجويان آسگارديان و نگهبانان كهكشان پراكنده است. ماشين آلات طرح منجر به تركيب هاي بعيدي از جلسه Avengers ، مشاجرات و معمولاً كار كردن با هم به طور نيمه كارآمد مي شود. علاوه بر اين ، نگهبانان كهكشان هموار اتفاق مي افتد - به اين معني كه درگيري ، معاشقه ، پيوند به سلاحهاي سنگين و فرسايش مداوم نفس پيتر كوئل (كريس پرات) وجود دارد. صحبت از سرنوشت سازها ، برخورد تايتانيك بين Iron Man (رابرت داوني جونيور) و دكتر استرنج (بنديكت كامبربچ) بسيار لذت بخش است ، به خصوص با افزودن ساده و ساده و پيتر پاركر (تام هالند) ، ادويه جات ترشي جات. تركيب قهرماناني كه با هم كار مي كنند اجتناب ناپذير و غيرمنتظره است ، و كاريزماي بي نظير بازيگران به معناي اين است كه هر صحنه يا سياره اي را كه ما برش خواهيم زد ، كسي است كه در آنجا مراقبت كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۳۹ ] [ hossein ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی