دانلود فيلم و سريال ايراني
دانلود فيلم و سريال ايراني

كلاس هاي مكالمه زبان انگليسي دايلو براي يادگيري بهتر زبان آموزان از سبك هاي آموزشي و منابعي استفاده مي گردد تا موجب شود كه علاقه مندان در صورتي كه به تازگي مطالعات خود را آغاز كرده اند يا مدتي است كه مشغول آموختن هستند و در سطوح متوسط تا پيشرفته هستند بتوانند تسلط خود را در مكالمه بيشتر كنند.

در ميان تكينك ها و نكاتي كه در كلاس هاي آموزشي مي آموزيد، اين نكته را نيز بايد در نظر داشته باشيد كه تعدادي از فرهنگ لغت هاي الكترونيكي در تلفن هاي هوشمند مي توانند بسيار پر اشتباه باشد و لازم است كه براي درك معاني عبارت هاي كتاب هاي زبان خود يا درك عبارت هايي كه در مقاله ها و منابع مختلف با آن مواجه مي شويد از ديكشنري هاي معتبر استفاده كنيد.

منابع بسياري خوب براي بررسي تعاريف مي تواند فرهنگ لغت هاي رسمي باشد كه مطالب آن مورد بررسي قرار گرفته و به صورت صحيح بين شده اند. معلمان بسيار واضح خواهند ديد اگر شما فقط خواسته باشيد از عبارت هاي جديد در نوشته هاي خود استفاده نماييد و به موضوع متن خود توجه نكرده باشيد كه مي تواند استفاده نا مناسب ناميده شود. در كلاس هاي زبان انگليسي سعي مي شود كه زبان آموزان به خوبي با معناي واقعي كلمه ها و اصطلاحات روزمره و پر كاربرد آشنا شوند و بتوانند با انجام چند تست متوجه شوند كه آيا مطالب به خوبي مورد توجه قرار گرفته است يا خير و لازم است با مدرس خود به بررسي معني عبارت ها بپردازيد.

از جمله تمرين هاي موثر براي كيفيت نوشتن شما اين است كه هر روز بنويسيد و نوشتن يا رايتينگ را تمرين كنيد. نوشتن يك روش كاربردي و عالي براي استفاده از لغت ها و ضرب المثل هاي جديد و گرفتن ايده هاي جديد در مورد گرامر يا دستور زبان است. شما مي توانيد در درس هاي گذشته ساختار هاي گرامري كه آموخته ايد را در نوشته جديد خود استفاده نماييد و درباره صحيح بودن آن با دوستان و هم كلاسي هاي خود صحبت كنيد. هر روز با استفاده از كلمات و دستور زبان جديدي كه آموخته ايد، چيزي بنويسيد و اين تمرين را ادامه دهيد. حتي اگر فقط چند جمله باشد، بسيار مهم است كه به انجام اين كار عادت كنيد.

واقع بين باشيد و ميزان زمان مطالعه خود را در نظر بگيريد و سعي كنيد كه به صورت منظم در طول هفته به تمرينات خود ادامه دهيد. اين بسيار شايع است كه زبان آموزان مي خواهند زبان انگليسي خود را با سرعت غيرواقعي بهتر كنند و از منابع مناسب براي يادگيري فوق فشرده استفاده نمي كنند. اهداف خود را تعيين كنيد اما بر اساس برنامه آموزشي و تمرينات خود تلاش كنيد. معلم شما فقط سعي خود را خواهد كرد كه براي شما نكات و مطالب لازم را تعريف كند و روزي چند ساعت به شما آموزش مي دهد، سپس در كنار آن يادگيري و استفاده صحيح از آنچه كه شما آموخته ايد را لازم است در تمرينات خود قرار دهيد و در صورت متوجه نشدن برخي قسمت ها از مدرس خود راهنمايي بگيريد.

آن چه را كه مي خواهيد ياد بگيريد با معلم و راهنماي خود درميان بگذاريد. اگر زبان انگليسي را در يكي از مراكز آموزش زبان معتبر ياد مي گيريد و يا دروس خصوصي را ترجيح مي دهيد، ممكن است هميشه آنچه را كه مي خواهيد ياد بگيريد مورد ارائه قرار گيرد. با اين وجود ممكن است دشوار باشد كه دقيقا معلم شما آنچه را كه مي خواهيد بياموزيد بداند، مگر اينكه اين را با آن ها در ميان بگذاريد كه معمولا در ابتداي دوره آموزشي صورت مي گيرد. براي مثال اگر فكر مي كنيد كه آن ها به شما تا ميزان زيادي تمرينات نوشتن ارائه مي دهند و نياز به اسپيكينگ بيشتر داريد، پس بايد با تمركز بيشتر بر روي مهارت مكالمه به صورت موثر تري آن را بياموزيد.

اشتباهات خود را به خاطر بسپاريد و بدانيد كه شما اشتباهاتي در يادگيري همانند ديگر زبان آموزان خواهيد داشت و اين كاملا طبيعي مي باشد و زبان آموزان سطوح مختلف در يادگيري با آن مواجه شده اند. اين احتمال وجود دارد كه شما به صورت مكرر همان اشتباهات را انجام دهيد. دفعه ديگر كه توسط يك معلم تصحيح شديد، در رايتينگ خود يا در تمرينات اسپيكينگ، لازم است اشتباهات خود را يادداشت كنيد. شايد شما فراموش كرده باشيد كه چه زماني از مقاله صحيح استفاده كنيد يا دستور زبان گذشته ساده و گذشته كامل را به خاطر نياوريد، اما مي توانيد با مرور مطالب و تمريناتي كه انجام داده ايد، مجددا درباره آن ها مطالب را بياموزيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۷:۲۸ ] [ hossein ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی