دانلود فيلم و سريال ايراني
دانلود فيلم و سريال ايراني

همانطور كه ميدانيد استان اصفهان يكي از قطب هاي حال حاضر سنگبري در كشور مي باشد. در شهرك صنعتي محمود آباد كه بزرگترين شهرك صنعتي اين استان مي باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبري وجود دارد. اما اين سنگ بري ها احتياج به لوازم جهت فراوري و تهيه انواع تايل و اسلب دارند.ما در كارخانه سايش سنگ به صورت كامل از كليه لوازم و دستگاه هاي سنگ بري در اختيار شما قرار مي دهيم. اين لوازم عبارتند از:

  • آمين
  • رزين و اپوكسي
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزيل

و ديگر محصولات لازم در صنايع سنگبري كه در مقالات قبلي به آن ها اشاره كرديم. با توجه به تراكم سنگبريها در اين شهرك، ما و همكاران ما در كارخانه سايش سنگ مي توانيم كليه اين سنگ بري ها و علاوه بر آن ها ديگر سنگ بري ها در سراسر كشور را تامين كنيم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بري سريع تر گام برداريم.ما در ادامه مي خواهيم به يك سري از سوالات شما درباره كارخانه و فروشگاه سايش سنگ پاسخ دهيم.اين سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ايجاد كارخانه سايش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتي در اين فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ايجاد كارخانه سايش سنگ چه بود؟

قبل از آن كه جواب سوال شما را بدهيم، به تاريخچه كارخانه خواهيم پرداخت. كارخانه سايش سنگ از سال 1392 كار خود را شروع كرده است. در زمينه ارائه لوازم مصرفي سنگ بري ها نيز جزء با سابقه ترين ها و با تجربه ترين هاست. هدف از ايجاد اين كارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بري ها براي فراوري سنگ ها در انواع مختلف مي باشد.  

چه محصولاتي در كارخانه سايش سنگ وجود دارند؟

كارخانه ما با نام سايش سنگ در زمينه ارائه محصولات با كيفيت به مشتري سابقه درخشاني دارد.اكنون ميخواهيم اين محصولات را با هم بررسي كنيم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلي ترين محصول كارخانه سايش سنگ لقمه سنگ ها مي باشند. در زمينه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سايش سنگ خدمات گسترده اي را ارائه مي دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در اين كارخانه بسيار زياد مي باشد. به طوري كه با هر قيمت و هر درجه كيفيتي كه بخواهيد به شما اين محصولات را ارائه ميكنيم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در اين كارخانه در اختيار داريم.اين سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذكر است كه يك نوع لقمه سنگ ساب گرانيتي نيز در ماه آينده پس از انجام آزمايشات لازم بر روي آن به شما معرفي خواهيم كرد.

  • ماستيك ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستيك ها مي رويم كه دومين محصول محبوب كارخانه سايش سنگ پس از سنگ ساب ها مي باشند. در زمينه ماستيك ها نيز كارخانه ما فعال مي باشد. ماستيك هاي توليدي كارخانه ما بسيار با كيفت و با دوام مي باشند. به گونه اي كه :

  • تغيير رنگ نمي دهند
  • چسبندگي بسيار بالايي دارند
  • دوام و عمر طولاني دارند

برند هاي ماستيك موجود را در طي چند روز آينده به شما معرفي خواهيم كرد.  

  • اروزيل ها:

در كارخانه سايش سنگ اروزيل هاي بسيار با كيفيت موجود هستند. اروزيل ها در انواع و برند هاي مختلفي به مشتريان گرامي ارائه مي گردد.

ساير محصولات

در كارخانه ما محصولات ديگري مانند:

  • كربنات
  • استايرن
  • آمين ها

نيز به شما ارائه مي گردد.در مورد هر يك در بخش مقالات توضيحات بسياري را به شما ارائه كرديم.  

نحوه ارائه خدمات:

در كارخانه سايش سنگ مهم ترين بخش نحوه ارائه خدمات به مشتري هاي ما مي باشد. ما به دو صورت نقدي و اقساطي با مشتريان گرامي توافق مي كنيم. اما در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خريداري شده مدتي براي آن تايين مي شود. اگر طي اين مدت براي محصول خريداري شده اتفاقي بيافتد مشاورين كارخانه ما شما را راهنمايي مي كند.

چگونه مي توانيد محصولات موجود را از كارخانه سايش سنگ تهيه كنيد؟

شما مي توانيد با استفاده از دو روش زير اقدام به خريد محصولات ما از سايت سايش سنگ كنيد:

  1. شما مي توانيد با افزودن اين محصول به سبد خريد و تعيين مقدار مورد نياز خود محصول را به صورت كاملا الكترونيكي و غير حضوري فقط با چند كليك، خريداري كنيد.
  2. روش دوم اين است كه شما مي توانيد با شماره هاي تلفن داده شده در بخش بالايي سايت تماس بگيريد و اين محصول را تهيه نماييد.

 

سخن پاياني:

در اين مقاله سعي كرديم شما را با محصولات و نحوه خريد از فروشگاه و وبسايت خودمان آشنا كنيم. در مقالات بعدي به صورت تخصصي تر به هر كدام مي پردازيم. تا شما با ابزار آلات سنگ بري آشنا شويد. براي راهنمايي و مشاوره با مشاورين و متخصصين ما در كارخانه تماس بگيريد. همچنين ما را در اينستاگرام دنبال كنيد تا از آخرين اخبار سايت مطلع شويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ساب سنگ ماستيك سنگ،
موضوع:
[ ۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۵:۰۷ ] [ hossein ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی