دانلود فيلم و سريال ايراني
دانلود فيلم و سريال ايراني

كولر گازي 30000 ال جي

اگر شما نيز به دنبال تهيه و خريد كولر گازي 30000 ال جي هستيد لطفا در اين بخش با وبسايت تاپ فروش همراه باشيد تا بتوانيد اطلاعات كامل تري را در اين زمينه به دست آوريد. همان طور كه مي دانيد امروزه استفاده از محصولات تهويه مطبوع به اوج خود رسيده است و اين محصولات به خوبي با امكاناتي كه در اختيار مصرف كنندگان خود قرار داده اند توانسته اند نبض بازار را به دست بگيرند اما شما در اين مقاله به خوبي در خصوص يكي از محصولات برند محبوب و پرطرفدار ال جي اطلاعات كاملي را كسب خواهيد كرد. اما در اين قسمت قرار است در مورد چه خصوصياتي صحبت كنيم؟ لطفا با ما همراه باشيد.

كمي در خصوص برند ال جي بدانيم!

برند ال جي يكي از برند هاي قديمي و معتبر در زمينه فروش محصولات خانگي و الكترونيكي است كه به خوبي توانسته با مشتريان خود ارتباط كامل و پيوندي استوار برقرار كند. اين محصول تنها در زمينه كولرگازي فعالي نكرده و گستره محصولات آن به تلويزيون، بخاري، يخچال، تلفن هاي هومشند، تلويزيون و... بر مي گردد.

از اين رو اين برند در حوزه فروش كولرگازي با توليد انواع محصولات سرمايشي و گرمايشي در ظرفيت هاي 9،12،24،30،38 و... در طرح ها و مدل هاي متفاوت و متنوع اي وارد بازار فروش شده است. شما در اين قسمت به خوبي اطلاعات كاملي از كولرگازي 30 هزار شركت ال جي به دست خواهيد آورد.

بررسي تخصصي ويژگي هاي كولرگازي 30000 ال جي

كولرگازي 30 هزار ال جي يكي از برترين محصولات اين برند كره اي در خصوص محصولات تهويه مطبوع است، با اين حال در اين قسمت سعي نموده ايم به صورت كاملا تخصصي به بررسي انواع مزايا و ويژگي هاي اين محصول بپردازيم تا شما عزيزان قبل از خريد بتواتيد تجربه ايده آلي از اين محصول كسب كنيد. لطفا با ما همراه باشيد.

برخورداري از سيستم دي سي اينورتر

يكي از مهم ترين و برترين سيستم هايي كه در اين محصول وجود دارد استفاده از برد دي سي يا برد دي سي اينورتر است. به كمك اين برد مي توان به تنهايي به ميزان 60 درصد در مصرف برق و انرژي صرفه جويي نمود اما شيوه كار اين برد به چه صورت است؟

برد دي سي اينورتر چگونه كار مي كند؟

اگر يادتان باشد در كولر هاي معمولي هنگامي كه دستگاه به مدت طولاني كار مي كرد، تحمل فضاي سرد يا گرم محيط برايمان سخت و دشوار مي شد. در همين خصوص تصميم به خاموش كردن دستگاه مي گرفتيم، با اين حال در طول روز ممكن بود اين عمليات به ميزان 10 الي 20 بار انجام شود كه در نهايت شاهد قبوض نجومي قيمت برق مي بوديم چراكه بيشترين مصرف برق در زمان اوليه و شروع به كار كولر مي باشد.

اما در كولرهاي گازي نسل جديد و در سيستم دي سي اينورتر با خنك شدن محيط دستگاه به صورت خودكار دور موتور را كاهش مي دهد تا مجدد محيط به دماي اوليه خود بازگردد، همين تغيير دور فن مي تواند به ميزان 60 درصد در ميزان مصرف برق صرفه جويي كند! اما اين پايان كار نيست بلكه يك كولرگازي نسل جديد مي تواند تا به ميزان 75 درصد در ميزان مصرف برق و انرژي صرفه جويي داشته باشد اما 15 درصد آن كجاست؟ در ادامه به بررسي اين مورد خواهيم پرداخت.

برخورداري از سيستم اسمارت هوشمند در كولرگازي 30 هزار ال جي

همان طور كه مشاهده نموديد در مطالب فوق در خصوص كاهش مصرف برق و انرژي اطلاعات كاملي را از سيستم دي سي اينورتر دريافت نموديم اما در حالت كلي بيان نموديم كه يك كولرگازي مي تواند تا به ميزان 75 درصد در مصرف برق صرفه جويي كند. 15 درصد مابقي مربوط به سيستم اسمارت هوشمند مي باشد كه در ادامه به صورت مفصل در اين خصوص اطلاعات كاملي را به شما خواهيم داد.

سيستم اسمارت هوشمند چگونه كار مي كند؟

سيستم اسمارت هوشمند يكي ديگر از سيستم هاي موجود در كولرهاي گازي نسل جديد است كه اين امكان را براي شما فراهم مي آورد تا بتوانيد به ميزان 15 درصد ديگر نيز در مصرف برق و انرژي صرفه جويي كنيد. از اين رو اين سيستم با برخورداري از مادون قرمز به خوبي مي تواند تعداد افراد حاضر در محيط را شناسايي كند و ميزان انتقال باد توليد شده در دستگاه برودتي را كنترل كند.

به عنوان مثال اگر اين محصول را در محيط كار خود استفاده مي كنيد ديگر نيازي نيست همواره به كنترل دسترسي داشته باشيد و درجه انتقال باد را به صورت مرتب با افزايش و يا كاهش تعداد افراد در محيط تغيير دهيد. بلكه اين محصول با ويژگي ممتاز خود مي تواند تعداد افراد حاضر در محيط را شناسايي كند و قدرت انتقال باد را بر اساس تعداد افراد كم و يا زياد كند.

اين ويژگي تاثير بسيار زيادي در كاهش مصرف برق و همچنين انرژي خواهد داشت و ديگر شما ملتهب هزينه هاي سنگين برق نخواهيد شد.

استفاده از فيلتر پلاسمايستر ايونيزر پلاس Plasmaster Ionizer

فيلتر پلاسمايستر ايونيزر پلاس Plasmaster Ionizer از آن دسته از فيلتر هاي تصفيه كننده هوا مي باشد كه در قسمت داخلي دستگاه واقع شده است. به كمك اين فيلتر هوا كه بيش از 3 ميليون يون دار مي توان هواي آلوده را جذب و هوايي عاري از هرگونه ميكروب، قارچ، كثيفي و... را به محيط تحويل داد.

قيمت كولرگازي 30000 ال جي چقدر است؟

از آن جايي كه اين محصولات ارتباط كاملي با تغييرات ارز و دلار دارند، قيمت آن ها به صورت لحظه اي در حال تغيير است. از اين رو براي كسب اطلاعات بيشتر همواره سعي كنيد با ما از طريق شماره تلفن هاي موجود در سايت تماس برقرار كنيد تا كارشناسان ما بتوانند به صورت كاملا حرفه اي به شما عزيزان قيمت روز اين محصول رو ارائه بدهند.

گاز مصرفي در كولرگازي 30 هزار شركت ال جي چيست؟

مبحث گاز مصرفي نيز يكي از مه مترين مباحث در تهيه و توليد كولرگازي در شركت هاي توليد كننده است چراكه در گذشته از گاز R22 در تهيه و توليد كولرهاي گازي استفاده مي شد اما متاسفانه پس از تحقيقات بيشمار در اين زمينه، محققان به اين نتيجه رسيدند كه استفاده از اين نوع از گاز مي تواند باعث تخريب محيط زيست و آسيب پذيري لايه اوزون شود. در نتيجه استفاده از اين گاز به صورت كلي منتفي و به جاي آن از گاز R410 استفاده شد.

چرا بايد از بانه خريد كنيم؟خريد از بانه داراي چه مشخصه هايي است؟

همان طور كه مي دانيد شهر بانه يكي از شهر هاي مرزي كشور است كه به دليل قرار گيري در يك موقعيت جغرافيايي خاص همواره داراي محصولاتي با قيمتي بسيار مناسب مي باشد و در حال حاضر در حال رقابت با بزرگترين بازار هاي داخلي كشور مي باشد.

ما در تاپ فروش شرايطي را براي شما عزيزان مهيا كرده ايم تا شما بتوانيد با خيالي آسوده از بانه و با ضمانتي كاملا ماندگار محصولات خانگي، مصرفي و... را تهيه و خريداري كنيد.

سيستم انتقال بار و حمل و نقل آن به چه صورت است؟

از ان جايي كه محصولات خانگي داراي حساسيت بسيار بالايي مي باشند ارسال آن ها به صورت وانت بار و يا با نيسان به سراسر كشور ارسال مي شود. در اين صورت شما عزيزان مي توانيد هزينه محصول را درب منزل نيز پرداخت كنيد. البته براي مطلع شدن از قيمت وانت تا محل سكونت خود، مي توانيد با ما در تماس باشيد.

چگونه مي توانم ساير برند هاي موجود در وبسايت شما را مشاهده كنم؟

به دليل بزرگي بازار خريد و فروش كولرگازي همواره برند ها معتبري در اين زمينه در حال فعاليت هستند، از جمله اين برند ها مي توان به موارد زير اشاره نمود كه هركدام از آن ها با قدرت و كيفيت منحصر به فردي در بازار حضور فعال دارند.

  • كولر هاي گازي شركت اجنرال
  • كولرهاي گازي شركت گري
  • كولرهاي گازي شركت سوني
  • و....

براي بررسي محصولات اين دسته مي توانيد بر روي عناوين فوق كليك كنيد تا اطلاعات كامل تري را به دست آوريد. در دسته هاي فوق انواع كولرگازي در طرح ها و مدل هاي متفاوت و متنوعي وجود دارد كه مي توانيد هر كدام را متناسب با بودجه و سليقه خود در نظر بگيريد.

برقراري ارتباط ميان ظرفيت و متراژ محل نصب كولرگازي:

يكي از مواردي كه حتما توصيه مي كنيم شما عزيزان به آن توجه و دقت كافي داشته باشيد مسئله برقراري ارتباط ميان ظرفيت و همچنين متراژ محل نصب كولر است. در هنگام خريد حتما به متراژ و ظرفيت كولر خود توجه داشته باشيد چراكه شما نمي توانيد به عنوان مثال از كولرگازي 30 هزار ال جي در متراژ هاي بالاي 120 الي 130 متري استفاده كنيد زيرا در اين صورت باعث افزايش بي اندازه فشار به دستگاه خواهيد شد و در حالت كلي مي تواند باعث افزايش انرژي و هزينه برق شود.

همواره نسبت زير را براي تهيه و خريد كولرگازي در نظر داشته باشيد تا بتوانيد در انتهاي كار خريد خوب و مناسبي را تجربه كنيد. بررسي اين موضوع به شما كمك مي كند تا بتوانيد ساليان سال از محصول خود بدون حتي كوچكترين دغدغه اي استفاده كنيد.

كولرگازي 9 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 12 متر است.

كولرگازي 12 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 18 متر است.

كولرگازي 18 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 18 الي 30 متر است.

كولرگازي 24 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 70 متر است.

كولرگازي 30 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 110 متر است.

كولرگازي 36 هزار مناسب براي مكان هايي با متراژ 130 متر است.

در صورت عدم رعايت متراژ و ظرفيت كولر چه مشكلاتي به وجود مي آيد؟

دوستان عزيز در نظر داشته باشيد كه در صورت عدم رعايت متراژ و ظرفيت كولر شما دچار مشكلاتي همانند: افزايش مصرف برق، افزايش توان محصول، كاهش عمر كولر، كاهش توان و... خواهيد شد. در همين خصوص لازم است توجه داشته باشيد كه قبل از تهيه و خريد كولرگازي مناسب، ابتدا متراژ محيط را به خوبي استخراج كنيد و سپس بر اساس متراژ، مناسب ترين ظرفيت كولر را تهيه و خريداري كنيد.

بررسي تفاوت ميان دوگاز R410 و R22 در چيست؟

از ديگر تفاوت هاي آشكار و بارزي كه مي توان در كولر هاي نسل جديد شاهد آن بود، حضور و وجود گاز R410 مي باشد. چنانچه توجه داشته باشيد براي خنك سازي مخزن كولر هاي گازي معمولي از گاز R22 استفاده مي شد كه پس از تحقيقات بسيار زيادي كه در اين زمينه انجام شد دانشمندان متوجه شدند كه استفاده از اين گاز در نهايت مي تواند باعث آسيب به محيط زيست و لايه اوزون شود، بنابريان مصرف اين گاز به سرعت متوقف شد و هم اكنون به جاي آن از گاز محبوب با گريد انرژي A+++ استفاده مي شود و به نوعي به دستگاه اين اجازه را مي دهد تا بتواند در سرعت هاي متغيير كار كند. جالب است بدانيد اين گاز مي تواند مصرف برق را تا حدود 73 درصد كاهش دهد.

شرايط استفاده از كولرگازي به منظور افزايش ميزان عمر آن به چه صورت است؟

پس از تهيه و خريد كولرگازي مبحث ديگري تحت عنوان نگهداري از آن مطرح مي شود كه شما عزيزان بايد براي كسب اطلاعات بيشتر نكات زير را همواره در نظر داشته باشيد. همه ما مي دانيم براي آن كه بتوانيم ساليان سال از كولر گازي خود در فصول گرم و سرد سال استفاده كنيم ملزم به رعايت برخي از پيش نياز ها خواهيم بود، در همين خصوص پيشنهاد مي كنيم موارد زير را با دفت اجرا كنيد:

  • برق ورودي به كولر گازي شما به هيچ عنوان نبايد نوسان داشته باشد.
  • به هيچ عنوان از دستگاه خود براي مدت زمان بسيار طولاني استفاده نكنيد.
  • فيلتر هواي دستگاه را به مدت هر 30 روز يك بار مورد شستشو قرار دهيد.
  • هنگامي كه قصد داريد حالت سرمايش و گرمايش كولر گازي خود را تغيير دهيد ابتدا مطمئن شويد كه دستگاه شما در حالت خاموش قرار دارد.
  • به هيچ عنوان همزمان از كولر گازي و كولر آبي در يك محيط استفاده نكنيد چراكه استفاده از كولر آبي باعث افزايش رطوبت محيط مي شود و در نتيجه كولرگازي رطوبت حاصل را جذب خواهد كرد.
  • در هنگام خريد محصولات تهويه مطبوع همواره سعي كنيد از بهترين برند هاي معتبر دنيا و نسل هاي آخر آن استفاده كنيد.
  • هر محصول داراي يك كاتالوگ و دفترچه راهنما است كه به اين منظور مي توانيد از آن استفاده كنيد تا راهنمايي هاي مورد نظر را به خوبي داشته باشيد.
  • همواره توجه خود را به سيستم مديريت مصرف انرژي داشته باشيد. سعي كنيد كولرگازي شما در خانواده محصولات كم مصرف قرار بگيرد. به همين موجب مي توانيد بخشي از هزينه هاي خود را مديريت كنيد.
  • به هيچ عنوان در طول روز حتي براي ساعتي اندك نيز كولر را به صورت روشن در محل رها نكنيد چراكه در اين صورت مي توان شاهد افزايش هزينه هاي انرژي شد.
  • چنانچه در فصول گرم سال قصد داريد از اين دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده كنيد به هيچ عنوان آن را بر روي درجه كم قرار ندهيد.
  • در تابستان سعي كنيد با كشيده پرده هاي اتاق، سالن و... از تابش مستقيم نور خورشيد به داخل محيط اتاق، منزل و يا كار جلوگيري كنيد. اين مسئله مي تواند تاثير بسيار مناسبي در كاهش مصرفي انرژي كولر شما داشته باشد.

در مورد برند ال جي چه مي دانيم؟

برند ال جي يكي از برند هاي برتر در زمينه تهيه و توليد محصولات الكتريكي است كه تا به امروز نقش بسيار مهمي را در بازار هاي داخلي و خارجي ايفا كرده است. ال جي در سال 1985 توسط مديري موفق به نام كوو اين هوي تاسيس و راه اندازي شد و در همان ابتدا با تغيير در محصولات خود به خوبي توانست تمامي نگاه ها را به سوي خود جذب كند. اين شركت كه يكي از رقيبان سرسخت برند سامسونگ، اجنرال، گري و... مي باشد به خوبي توانست با تنوع و ساختاري جديد در محصولات خود پس از مدتي حرف اول را در بازار بزند.

ال جي كه شعار آن « زندگي خوب است » Life’s Good تا به امروز به خوبي توانسته است مهر تاييدي بر شعار هميشگي خود داشته باشد و آسابش و راحتي را براي مصرف كنندگان خود به وجود آورد.

چه نيازي به تهيه و استفاده از كولرگازي داريم؟

كولرهاي گازي يكي از محصولات بسيار پرمصرف و متداول امروزي هستند كه به دليل ماهيت هاي متفاوت و منحصر به فردي كه در مقايسه با كولرهاي آبي دارند همواره در معرض مصرف بيشتر مي باشند. يكي از اين معيار ها مي توان به وجود سيستم دي سي اينورتر و ساير سيستم هاي ديگر اشاره نمود كه به موجب آن مي توان تاثيرات بسيار زيادي در كاهش و همچنين صرفه جوبي در مصرف برق و انرژي داشت.

همچنين كولرهاي گازي قادر هستند تا محيط شما را در كمترين زمان ممكن به خوبي خنك و يا گرم سازند كه اين موضوع از ساير محصولات ديگر بر نمي آيد، همين تفاوت ها باعث شده است تا كولرگازي محصولي متداول تر به نظر برسد.

جمع بندي قسمت كولرگازي 30000 ال جي

در اين قسمت ما اطلاعات كاملي از نحوه تهيه و خريد كولرگازي 30000 ال جي در اختيار شما عزيزان قرار داديم. چنانچه قصد تهيه و خريد اين محصول را داريد مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر از طريق شماره تلفن هاي موجود در وبسايت با ما در ارتباط باشيد تا قبل از خريد به صورت رايگان تمامي سوالات در ذهن شما توسط كارشناسان ما به خوبي داده شود.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۴۹:۳۵ ] [ hossein ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی