دانلود فيلم و سريال ايراني
دانلود فيلم و سريال ايراني

بررسي انواع سري لپ تاپ هاي دل به ما اين امكان را مي دهد تا بتوانيم از در ميان مدل هاي مختلفي كه اين برند به بازار ارائه نموده است يك محصول مناسب با توجه به نياز خود را خريداري نماييم.دل كه به عنوان يكي از توليد كننده هاي قديمي در اين زمينه شناخته مي‌شود امروز به عنوان سومين توليدكننده برتر لپ تاپ در جهان فعاليت مي‌كند.به جز خانواده گيمينگ لپ تاب دل بقيه محصولات در همه سري ها براي دو فاكتور ساده و در يك در بازار يافت مي‌شود در نتيجه كساني كه به دنبال خريد لپ تاپ هاي دل هستند مي‌توانند انتخاب‌هاي بسيار متنوعي داشته باشند. قصد داريم به بررسي سري هاي مختلف لپ تاپ هاي دل بپردازيم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشيد.

اين مقاله جهت بروزرساني و انتشار بار علمي آن در سري وبلاگ هاي اين مجموعه توليد شده است و بر گرفته از يك مقاله در يك وبسايت است كه داراي منبع مي باشد و پيشنهاد ما نيست جهت بررسي بيشتر و اطمينان بيشتر منابع آن منابع بررسي شود.

 

لپ تاپ دل inspiron

يكي از متنوع ترين و جذاب ترين خانواده هاي لپ تاپي كه در بازار مشاهده مي كنيد مربوط به اين خانواده از لپ تاپ هاي دل است.

اين خانواده از انواع سري لپ تاپ هاي دل لپ تاپ هاي مخصوص استفاده دانش آموزان، دانشجويان، كاربري هاي خانگي و اداري و يا توليد محتوا ميباشند.

مدلهاي مختلفي از اين سري در بازار ديده مي‌شود كه ويژگي‌هاي آن‌ها مي‌توان به قدرت بالا، قيمت بسيار مناسب، بزرگ بودن نمايشگر و يا در بسياري از انواع آنها ميخوامت بسيار كم را مشاهده نمود.

نمايشگر در محصولات دل inspiron با ابعاد گوناگون در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد كه به آن ها اجازه مي دهد تا از اين دستگاه براي كاربري هاي مختلف مانند تماشاي فيلم يا پردازش ويدئو ها و فايل هاي مختلف استفاده نماييد.

كروم بوك هاي در نيز به عنوان زيرمجموعه از اين خانواده طراحي و ساخته شده اند.

اگر در بازار بخواهيم امروز بهترين مدل لپ تاپ هايي كه در اين خانواده از انواع سري لپ تاپ هاي دل قرار مي‌گيرند را خريداري نماييم آمار و ارقام به ما لپ تاپ مدل inspiron 13 7000 را پيشنهاد مي دهند.

لپ تاپ ۱۳ اينچي در مدل دو در يك در بازار يافت شده كه تركيبي از قدرت و كارايي را اختيار كاربران قرار مي دهد و همچنين به نمايشگر با قدرت فوركي نيز مجهز شده است.

در اين سري در بين انواع سري لپ تاپ هاي دل مي توانيد با توجه به نياز خود در سطح بازار يك مدل بسيار مناسب و مطمئن را خريداري نماييد كه نيازهاي شما را به صورت كامل برطرف مي‌كند.

لپ تاپ دل xps يكي از انواع سري لپ تاپ هاي دل با قدرت پردازش بسيار عالي

شركت دل از چند سال پيش محصولي به نام xps13 ايرواني بازار نموده است كه در گروه لپ تاپ هاي حرفه اي و بسيار سبك قرار مي گيرد.

لپ تاپ ها با توجه به سخت افزار بسيار قوي و همچنين امكانات بسيار مناسبي كه در آنها قرار گرفته است به عنوان محصولات مناسبي براي انواع محيط هاي خانگي و اداري و در محل كار فريلنسر ها براي توليد محتواي حرفه اي پيدا كرد.

طراحي بسيار زيبا و خارق العاده در كنار قدرت پردازش كه مي تواند تمامي نيازهاي پردازشي حرفه‌اي كاربران را برطرف نمايد از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ‌ها است.

اين لپ‌تاپ‌ها در نگاه اول با طراحي چشم‌از و بدنه مقاوم و همچنين عمر باتري بسيار عالي هر خريداري را به خود جذب مي كنند.

البته يكي از مواردي كه مي‌تواند مشتريان را براي خريد اين محصولات زيبا و با كيفيت با دغدغه‌هاي روبرو كند قيمت بسيار بالاتر آنها نسبت به ديگر محصولات دل باشد.

لپ تاپ هاي مخصوص بازي شركت دل

با توجه به اينكه بسياري از شركت هاي توليد كننده لپ تاپ سري مختلفي را براي لپ تاپ هاي گيمينگ خود انتخاب كرده و آنها را توليد و روانه بازار كردند شركت دل نيز ي لپ تاپ هاي مخصوص بازي خود از يك سري خاص به نام لپ‌تاپ‌هاي الين وير استفاده نموده است.

لپ تاپ هاي Alienware در دسته بندي لپ تاپ هاي سنگين و ضخيم قرار مي گيرند كه البته از جديدترين پردازنده هاي گرافيكي براي آنها استفاده شده است.

پردازنده هاي مركزي مناسب شركت اينترنت نيز براي اين محصولات در نظر گرفته تا بتواند همه نيازهاي كاربران براي اجراي مدرن ترين بازي ها را به خوبي برطرف نمايند.

علاوه بر اين شركت دل سري ديگري از لپ تاپ هاي مخصوص بازي خود را با نام سري G روانه بازار نموده است.

اين گروه و دسته اولين بار در سال ۲۰۱۸ معرفي شد و در ميان انواع سري لپ تاپ هاي دل در سري inspiron دل قرار مي گرفت.

دل با توليد لپ تاپ هاي اين سري قصد داشت تا لپ تاپ هاي مخصوص بازي را با قيمت پايين تري براي مشتريان بازار كه سطح درآمد كمتري دارند ارائه نمايد.

در اين محصولات سعي كرده است تا از به روز ترين پردازنده هاي مركزي و گرافيكي استفاده شود و رم و حافظه كه براي آنها در نظر ميگيريم گرفته مي‌شود به اندازه باشد تا تمامي نيازهاي كاربران را با توجه به سطح قيمتي كه براي هر محصول در نظر گرفته مي شود برطرف نمايد.

لپ تاپ هاي اداري دل
يكي ديگر از انواع سري لپ تاپ هاي دل به لپ تاپ هاي اداري شركت برمي گردد كه در خانواده لتيتيود قرار مي گيرد.

اين سري از لپ تاپ هاي دل از قديم به عنوان انتخاب رشته كسب و كارها شناخته مي شوند و به همين دليل بسياري از مدل هايي كه در بازار مشاهده ميكنيم با لقب هايي مانند بادوام ترين لپ تاپ هاي دل شناخته مي شوند.

در طراحي هاي جديدي كه از لپ تاپ هاي اداريLatitude مشاهده مي‌كنيم از طراحي هاي باريك و زيبا و ضخامت و دوام بسيار مناسبي نيز استفاده شده است.

جديدترين و بهترين لپ تاپي كه در اين درس مي توانيد پيدا كنيد مدل ۷۴۹۰ آن است كه در دسته ۷۰۰۰ اين سري قرار مي گيرد.

هرچند اين محصول نسبت به سري هاي قبلي خود زيبايي بيشتري ندارد اما مي تواند به خوبي تمامي نيازهاي كاربران را برطرف نمايد.

لپ تاپ هاي هيبريدي ۵۳۰۰ در اين خانواده نيز مي توانند يكي ديگر از محصولات مناسب براي كاربردهاي اداري باشند.

طبق بررسي هاي كارشناسان ما در نمايندگي دل امكانات عالي و سخت افزار بسيار قوي كه در اين محصولات قرار دارد مي تواند شما را اميدوار كند تا بتوانيد مدت بسيار زيادي از آن مفيد اين محصولات براي كسب و كار خود در محيط هاي اداري استفاده نماييد.

لپ تاپ دل وسترو

بررسي نمايندگي تعميرات لپ تاپ دل نشان ميدهد يكي ديگر از دسته بندي انواع سري لپ تاپ هاي دل به لپ تاپ هاي دل vestro برمي گردد كه براي پردازش هاي سنگين و استفاده كاربران بسيار حرفه‌اي مناسب هستند.

از جمله مهمترين و پركاربردترين لپ تاپ هاي اين سري در بازار مي توان به مدل vestro 15 3590اشاره نمود كه از پردازنده نسل دهم اينتل و ۸ گيگ رم بهره مند است تا قدرت و كارايي بسيار بالايي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

منبع: https://dell-repair.ir/repair-all-in-one-dell/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: لپ تاپ،
موضوع:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۰۰:۰۸ ] [ hossein ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی